010212

Idag fira vi in den nya månaden med hela 17 grader varmt och solsken, NY vet hur man levererar väder 1 februari!!! Jag fick ett glädjeryck och bar mig ut på en springtur i T-SHIRT, Im lovin' it! Jag älskar våren mest av allt och särskilt när den börjar tidigare än förväntat, woho.

Ett annat glädjebesked är att min lediga helg börjar närma sig och jag har fin fina planer. Bl a limmo åkning i NYC och därefter utgång. Oj oj oj vilken helg det kan bli!

Bästa nyheten är att min fina vän Mimmi aka Stumpen kommer och hälsar på mig i hela 2 veckor i sommar, längtar sååååå

Nu är det slut med glada besked. Dags att sova och min tanke är att gå upp i tid imorgon... vilket jag vet inte kommer ske, men tanken var ju fin. LOOOVE.


Mimmi&Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!