I got nothing but love for you!

Hallå där!

Vilken helg, vilken vecka, vilken otroligt jobbig och seg måndag det var igår. Ja då var jobbveckan igång igen och min glidar vecka är slut. Kunde verkligen inte ha avslutat den bättre än den omtalade lördagen i NYC med Alesso på Pacha. Oh det var så bra, så bra! Svettigt, fel skor, jobbiga människor som tror att det är okej att pilla en i rumpan och ja alldeles för mycket folk. Men jag tror jag lyckades go with the flow och vara minst lika jobbig!
Bästa kvällen!!!!!!

Ja som sagt igår var det måndag och vad kan starta den nya veckan bättre än med en exploderad toa i källaren... Vilket ledde till kiss och bajs vatten i heeeeeeeeeeeeela källaren, eftersom ingen bor/är där nere särskilt ofta vet vi inte när detta skett. Så jag och min värdmamma har sysselsatt oss med att städa "bajskällaren" fram till cirkus 01.00 inatt. Glada? NEJ. Luktar det skit överallt? JA. Är jag glad över att jag valde att bo på övervåningen istället för källaren? JA.

Min lördags kväll består endast av videos så ni får underhållas av våra sköna stämmor och försök till att sjunga med i musiken. Dock dog min Iphone precis när Alesso börja spela men detta var vad som hann spelas in.

Enjoooy!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!