Just another Tuesday

Hallå där!

Tisdag och alla ♥ dag, jo visst jätte mysigt men för mig är det bara en vanlig tisdag med massa skjutsandes och tjat om läxläsning i princip. Okej kanske kan ge barnen en extra klapp på axeln idag bara för att vara lite kärleksfull ;-)

Höll inte min deal med mig själv förra helgen om inget festande... opsi. Men när någon säger: Va fan man lever bara en gång och du bor ju i NY. Då sviker min egna vilja lite och följer med strömmen. Ganska tragiskt men sant. Kul hade vi iaf! Mindre kul var att jag och min norska vän Emily satt fast i en ISKALL bil i 4 timmar, bakis, hungrig, törstig och ruskigt sliten på söndagen. Men kan lova er att pizzan 4 timmar senare har aldrig någonsin smakat så gott som då.

Faaan vad jag är sen i min planering idag, ungen kommer hem om 15 min och inte fan hann jag duscha efter årets jobbigaste träningspass. Återigen fan. Misslyckad dag...

Dags för klockan 3pm kaffet. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!