Sushi on a belt

Hej mina vänner.

Glest med uppdatering, jag vet men har inte riktigt känt för det på sistonde. Fick en glad överraskning i söndags när min värdmamma glömt berätta att jag är ledig i en HEL VECKA. Oj så glad au pairen blev då:-)

Så jag har tokchillat dessa dagar och sysselsatt mig med det jag absolut bara måste och vill göra. Som t ex bakat min utsökta hallon cheesecake, shoppat, tränat, hängt med Clara, storstädat och bara komma ikapp med saker som man inte hinner med under arbetsveckor. SÅÅÅÅ skönt.

Idag eller snarare ikväll åkte jag och Clara in till the city för att äta middag. Har verkligen sökt med ljus och lykta efter en sushi restaurang där sushin åker runt på ett band OCH jag hittade en. Den ligger på 3 ave mellan 26 och 27 st och heter East Japanese restaurant, mycket god sushi och vi var två väldigt fascinerade svenskar kan jag lova. Och det bästa av allt var att hela personalen stanna upp och skrek välkomna på japanska när nya gäster kom!

Vi avslutade kvällen med en kaffe i Bryant park i varsin gungstol, pratade skit och skåda folk. Livet är inte så tokigt ibland ändå:-)






Claris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!