070212

Hallå där!

Vilken helg jag haft!!! Ledig helg=party paaaarty. I fredags kom Clara och Patricia till mig för lite pregame innan vi tog taxi till Long Beach, där det som vanligt alltid spårar lite smått men på ett roligt sätt. Träffade tatueraren Chris Nuñez från Miami ink, vilket jag inte kopplade förän min kompis Emily stod och bölade om att någon kändis är här. Som sagt lite spårat.
I lördags vaknade ett slitet gäng upp hos mig och jag ägnade så gott som hela min dag i sängen till min norska vän Emily ringde och sa att jag var tvungen att färga hennes hår inför kvällen. På kvällens schema stod limousine åkning inne i NYC. Kände typ; Been there done that, men var gör man inte för sina vänner... skämt åsido;-) Hade några riktigt härliga timmar i limmon innan vi begav oss till clubben 409 Grove. Som jag förövrigt inte kan rekommendera alls, men kvällen var inte så dum trots allt. Hur jag kom hem halv 7 på morgonen är en annan femma men som min värdmamma skulle säga; crazy swedes levde iaf upp till sitt rykte denna helg.

NU over n' out. En normal sömn väntas och jag laddar för mitt träningspass imorgon!

LOVE.




Chris Nuñez & Emily


Emily, Samuel, Jag, Clara & Patricia





Samuel, Patricia & Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!