Doing something out of nothing

Hej!

Denna måndag kunde jag lika gärna ha hoppat över. Hörde inte ens när väckarklockan ringde imorse så jag hann inte ut och springa innan jag åkte och handlade mat. Dagen har verkligen inte gett mig ett piss mer än bröstsmärtor, snorkråkor på min vägg, vansinnes utbrott på mina kära kära kära värdbarn. De är dessutom portade, med feta bokstaver, från mitt rum efter snorkråks incidenten på min vägg. Gjorde klart och tydligt upp reglerna för att vara i mitt rum. 1. FRÅGA!!! 2. Peta inte i näsan. 3 Om du nu gjort... det ge fan i att kleta dem väggar/möbler. 3 INGA fötter i sängen.

Nä nog om det, det enda som gjorde min dag lite bättre var samtalet med mamma, pappa, Lina och Julia. Planerade lite inför Linas resa hit och att även Julia kommer gjorde mig hur lycklig som helst. Fasiken kommer ha fullt upp med alla besök men det gör mig så glad att jag har så fina vänner och familj som vill komma och hälsa på mig. Nog för att jag är den som tagit mig hit och lever detta liv så hade jag inte klarat av det utan min fina familj och mina underbara vänner som funnits där och stöttat mig ♥

Gårdagen på Tanger outlet var mycket trevlig med massa skratt. Insåg igår att min kropp är inte gjord för att gå upp före kl. 9.00 på morgonen. Jag funkar verkligen inte då. Fick med mig nya träningskläder och en sommar klänning. How about that? Höll mig till planen... typ. För att förklara själva outleten så var den ENORM med massa butiker. Det var uppdelat i olika "byar" så att man var tvungen att ta bilen emellan. Sjukt stort.

Nu lockar sängen mer än någonsin så tjingeling och god natt. Im checking out!!!


Min pärla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!