Hey I heard you were a wild one

Tänka sig att jag bott i familjen i 5 månader nu. HELT s.i.n.n.e.s vad fort tiden går. Samtidigt blir jag så stolt att jag "klarat" mig och kämpat fram tills nu. Tro mig detta jobb är det roligaste men också det mest jobbiga och psykiskt påfrestande jag haft. Men jäklar vad jag lär mig mycket!

Något som jag inte borde skriva här med tanke på att så många i min familj läser mig blogg; Men fan vad jag INTE vill åka hem till Västerås. Missförstå mig rätt nu, önskar att hela släkten och vänner bodde här. Då hade jag ALDRIG åkt hem.

I helgen är jag ledig och vad tror ni jag måste underhålla mig med då? Jo jag ska gå i skolan och beta av några obligatoriska credits. Fashion through the decades, YAY!

Nu kryper det i mina ben efter att få springa lite så dags att bege sig ut i det fina vädret.







Kommentarer
Postat av: Ellen i Colorado

vet precis hur du känner dig:P.. efter ca 5 månader här i USA så ville jag inte lämna landet och jag hade ångest att jag skulle åka hem 7 månader efter..som tur väl var så ville familjen förlänga med mig...nu har jag varit här i 1,5 år och jag åker hem om 6 veckor...men jag känner mig KLAR med au-pairandet nu... även om jag har världens bästa liv här i USA så känner man sig ändå klar med allt...leva i en annan familj, tar hand om någon annans barn.... lova dig att en dag kommer du känna de samma:)... även om USA är coooolt så har jag insett att Sverige faktiskt inte är så pjåkigt ändå:P... Hoppas du trivs i din familj:)

2012-01-21 @ 04:42:25 / URL: http://esfc.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan, kan inte du skriva om vad du gör om dagarna :P, alltså hur ditt schema ser ut och sånt :D

2012-01-22 @ 15:59:02 / URL: http://www.nattstad.se/minvackravarld
Postat av: Sofia svar Ellen

Jaa jag kan tänka mig att det kommer bli så senare men just nu vill man stanna livet ut typ!! Livet som au pair är väl ingen dans på rosor men själva livet runt omkring är det som jag älskar mest. Kul att du kommenterade!! :)

2012-01-23 @ 20:13:13 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia svar Ida

Hej Ida!

Absolut kan skriva några rader om vad jag gör om dagarna:-)

2012-01-23 @ 20:14:03 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!