Hjäääälp!

Tror att min kropp fick en smärre chock av mitt hårda festande i helgen så den bestämde sig att bli sjuk i 2 dagar. Efter ett otroligt onödigt och dyrt(anar jag) doktor besök så mår jag idag toppen och är frisk som en nötkärna. Men blev mer eller mindre tvingad till doktorn för jag hade tydligen inte tid att bli sjuk inför min jobb helg...

Har inte mycket att uppdatera er om i dagens läge. Det enda jag vill är att springa!

Dock har jag en fråga till er som läser. Är det någon som vet ett bra märke som säljer protein shakes? Som man kan ersätta en måltid med och ger mycket energi osv. Ett märke som säljs i USA då. Tacksam för svar!!



Saknar min tokfia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!