Im on top of the world

Hej!

Det är läskigt hur veckorna springer förbi, det är redan torsdag! Imorgon intar jag helg och även ledighet. I helgen bjuds det på utgång och en tripp till Tanger Outlet för lite shopping med Claris. MÅSTE köpa träningkläder, inga skor eller festkläder!!!!!!

Nu tänkte jag bege mig ut på den dagliga springturen men det sägs vara kallt ute så får pälsa på mig ordentligt. Det bästa med NY är att "vintern" varar i ca 3 dagar sedan blir det varmt igen, liiiite skillnad från Sverige. Men med denna lista taggar man till oavsett väder ;-) 
http://open.spotify.com/user/sofiaw08/playlist/0qR4UKintYOTiqmFBNa80k

Nä dags att ta tag i denna dag.


Dessa är alltså påväg till min skohylla just nu!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad glad jag blev när jag hitta din blogg! Jag åker till NY den 13:e feb och kommer sedan bo i New Rochelle, vilket inte är så långt ifrån dig. Alltid roligt att prata med au pairer som kommer bo i närheten. Hör av dig :) Kram!

2012-01-07 @ 02:21:02 / URL: http://ceciliajacobson.devote.se
Postat av: Sofia

Hej! Vad kul att du hörde av dig:-)Hmm lite dåligt på vart allt ligger men antar att det är mer upstate NY?

Ja verkligen, det är bara att höra av dig om du vill. Men vi får väl ta och ses när du kommer hit till NY? Såg att du lagt till mig på FB så vi kan ju fortsätta konversationen där ist;)

Ha det bra och sköt om dig!

Kramar

2012-01-08 @ 02:05:15 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!