Sa du klumpig?

Har ni någonsin knockat er själv med datorskärmen... det har iaf jag och det är inte skönt.

Gårdagens utgång blev lyckad och vi dansade hela natten. Idag sitter träningsvärken på sin plats och blåsorna under fötterna har gjort sig hemmastadda! Oskön....t. Idag har jag umgåtts med Nellies familj på dagen innan jag åkte hem till Long Island och just nu ligger jag i min säng och rör inte en fena och kommer inte göra det resten av kvällen heller. Är så trött att jag blir irriterad på mig själv när jag måste sträcka mig efter min cola när jag är törstig. Höjden av trötthet skulle jag säga.  

Imorgon bär det av till Tanger Outlet med Clara, Samme och Jacob. Bör väl gå och lägga mig nu så att man är utvilad ordentligt inför morgondagens bilresa. Nu tänkte jag faktiskt hyra film Ondemand och sova... en lördagkväll. Cheers till er och god natt till mig.


Jag, Nellie och hennes bror Olof igår på Hudson Terrace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!