We're just having fun

Jag vet inte vad jag vill mest just nu... åka till varmare breddgrader eller åka skidor. Inte för att jag har planer på något av det men tanken slog mig att jag är i något slags behov.

Idag är det en helt vanlig tisdag. Huvudvärk, griniga ungar och ett kasst väder men som ett litet skolsken på denna dag fick jag ett samtal av ett uteställe här i närheten om att jag vunnit en gratis kväll där med dricka och mat på fredag och att jag får ta med mig hur många vänner jag vill. Kände mig lite extra speciell faktiskt dock verkar det som att alla inklusive jag ska gå i skolan hela helgen så kommer nog inte få dra nytta av detta erbjudande, tråkigt nog. But hey, you never know!

Haft en mysig helg med Nellie med övernattning i på Manhattan. Myst runt en sista gång i city med henne innan hon skulle bege sig hem till Sverige. Vi hade en lugn helg på partyfronten fram till söndag då vi insåg att en sista utgång var ju givet och här i staden som aldrig sover kan man alltid gå all in vare sig det är söndag eller lördag. Sanna mina ord det gjorde vi!

Nu ska jag steka några köttbullar och njuta av mitt ny städade rum. Kärlek mina vänner, kärlek ♥






Gillar killen i bakgrunden stenhårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!