17 more days to go!!

Hej mina vänner.

Kände att min frånvaro minst sagt ekade här på bloggen. Ska försöka sumera sen sist jag skrev vilket var i början av maj? Fick lite klagomål av min kära pappa här om dagen som påpekade att det nu var 1 månad sen sist, så sry. Anledningen till varför min blogg var betydligt mycket roligare i början var för att allt var så nytt, jag kunde ta kort på en vägskylt och tycka att det var jätte coolt att de ser så annorlunda ut medans idag har allt blivit min vardag och ett hem.

Nåväl sen sist har jag besökt Six Flags i NJ, vilket var helt sinnessjukt roligt, festat(såklart och ett måste när man är här), slöat på beachen och solat. Sen hängt massa med mina vänner. Försöker verkligen njuta av sista tiden här med mina vänner och allt vi hittar på men kan ju inte hjälpa att längta till min ledighet som faktiskt börjar om 17 dagar!!!! Kan inte förstå att då är mitt år över som au pair, har en hel sommar fram till september att spendera här i NY med massa besök och festivaler osv.

Nu ska jag ta tag i hushållet och sedan lägga mig ute i solen!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Mom

...kanske dags för en uppdatering.... eller, puss & kram ;)
//Mom

2012-07-13 @ 12:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!