Birthday kid

Japp, då var det dags att bli vuxen. Kan inte längre vara dryg, trotsig och skylla på att man är tonåring. Känns lite jobbigt om jag ska vara ärlig, har alltid velat vara äldre och vuxen men nu när jag väl kom till kritan så blev det helt plötsligt lite jobbigare. Om jag vart hemma i Sverige hade jag nog stått utanför systembolaget och hängt på låset vid det här laget men här i USA så är det inte mycket att hänga i julgranen.

Så imorgon kommer ligan på födelsedagsfika och sedan på kvällen är jag utbjuden på middag och drinkar. Vilken dag, fick t om ledigt :D

Nej nu ska jag hoppa i säng för imorgon SKA jag och MÅSTE jag gå upp i tid. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!