Insomnia

VARNING FÖR ETT JOBBIGT INLÄGG MED JOBBIGA TANKAR.

Åhåhå måste sova! Min dagsrytm är helt ur balans och jag måste börja komma ikapp. Pajjar mina dagar totalt verkligen. Men jag är en sådan människa som tar till kvällar och nätter för att tänka, fundera, planera, planera livet, fundera vad jag ska göra när jag kommer hem från NY, gå igenom min dag, har jag glömt göra något osv. Ja listan kan bli lång och tror ni jag kommer fram till något? Nej. Vilket gör det hela ännu mer frustrerande och leder till att jag blir arg på mig själv. Trots att jag har 5 eller 6 månader kvar så är detta något jag inte kommer släppa tills jag har en plan och den ska vara planerad in i minsta detalj. DÅ kan jag slappna av ett tag.

Skulle verkligen behöva en knapp där man kan stänga av totalt och bara koppla av. Med jobbet utanför dörren(på gott och ont) blir detta nästintill omöjligt, då jag vaknar i panik varje morgon när ungarna skriker. Ahhh kan man ge detta jobbet medalj för bästa och mest jobbiga arbete?

Vad får jag ännu mer panik av? Jo när min värdfamilj näst intill ber mig att stanna längre för de inte vill ha någon annan au pair efter mig. Lika mycket som jag blir rörd och glad av det lika mycket panik får jag. Det här med att ta det rätta beslutet har aldrig vart min starka sida.

Nu måste jag verkligen sova för imorgon SKA jag upp klockan 9.00. Punkt slut och god natt ännu en gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!