Time flies by

Hallå där!

Jag och uppdatera bloggen är tydligen ingen bra kombination, men har haft finbesök så har ägnat min dyrbara tid till min familj istället. Vilken vecka, säger jag bara. Tror inte att jag insåg hur mycket jag verkligen saknade min pappa och Tina förän de faktiskt stod där på flygplatsen, likaså när de skulle åka hem. Fy satan det var hjärteskärande! Gick runt som ett nervvrak resten av dagen men St Patricks day kallade så efter jobbet mötte jag upp ligan för bättre tankar.

Förövrigt så går vi över till vår imorgon dock tjuvstartade den förra veckan med ca 25 grader varmt. Det kallar jag vinter det...;-) Kommer jag spendera resten av veckan på min backyard i solstolen? Svar JA!


Bjussar på ett par bilder innan läggdags!


Fina Tina och jag




Min finaste och bästa pappa


God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!