You need to get ur story straight

Tjenare bloggen!

Tänkte dra en snabb genomgång av min helg. Vi drog igång helgen med den omtalade ladies nighten på LB, som förövrigt är livsfarlig. Dagen därpå hade jag lovat Em att hejja på hennes värdbarn som spelade en ytterst bra teater, riktigt bra underhållning när man är lite bakfull kan jag lova. Lördags kvällen samlades ligan för en avskedsmiddag för Sigge och sedan åkte vi till Uppewest side för lite barhäng med grabbarna, dock hade jag alldeles för lite sömn i bagaget för att köra all in dag nummer 2 så det blev en hyffsat tidig kväll för min del.
Som ett avslut på vår vilda helg spenderade vi ca 5 h i sängen och kollade på film, sunkiga clubben men sååå himla välbehövligt!

Kanske ska be om ursäkt för min sjukt äckliga bild på mina skavsår i senaste inlägget, fick klagomål på att folk hade suttit och ätit frukost samtidigt som de läste de... Så förlåt mig, men ville ha lite medlidande haha.

Dags för lite matlagning nu och sedan hämta lite ungar. Älskade veckodagar!

Loooooove Sofia

(Snodde lite bilder från Em, en annan är ju riktigt jäkla kass på det där med att knäppa några)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!