come ooooooon

Hejsan!

Är så frustrerad på mig själv just nu att jag spricker. Så mycket saker som jag måste få tummen ur och göra men istället sitter jag här och gör massa onödiga saker. Gah!!!! Typiskt mig när jag har för mycket på "to do-listan" då strejkar jag totalt och gör absolut ingenting istället bara för att det stressar mig så mycket haha. Nej imorgon bör jag bocka av MINST 3 saker.

Fredag imorgon och jag har en jobbhelg framför mig, så jag är inte jätte exalterad. Men kan blir en och annan utgång trotsallt och en hel dag shopping i city. Så ska inte klaga ändå:-)

Nu äre suss dags som gäller. Good night my friends!



Scooore for weekend!


Kommentarer
Postat av: Carro Forslund

Av någon anledning blir jag likadan när det är för mycket att göra. Det gör ju inte att-göra-listan kortare heller :P

2012-05-11 @ 09:01:51 / URL: http://www.familjenforslund.se/carro
Postat av: Sofia

Haha skönt att höra att jag inte är ensam! Förstår inte varför jag blir så...

2012-05-12 @ 00:43:53 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!