dåligt val

Halloo!

Insåg precis att jag gjort det mest idiotiska valet 2012. Haft en vanlig måndag här i NY, dvs startade dagen hyffsat tidigt med att springa, sedan iväg för att storhandla och efter de iväg och göra små ärenden i alla andra matbutiker eftersom det inte finns ETT ställe med alla märken och självklart vill barnen ha kakor och snacks från alla olika butiker. SÅ snäll som jag är åker jag som en dåre mellan alla butiker och sen hem och packa upp maten. Väl hemma och allt uppackat droppar barnen in en efter och inom ca 10 sekunder så har ungarna halvt ihjäl varandra och alla sitter och grinar. Så när jag väl slutat var min enda plan att sova med tanke på att jag ska för första gången sen jag flyttat hit gå upp klockan 8.00, men helt plötsligt upptod en spontan törst så jag väljer att halsa en redbull så att nu sitter jag här pigg som satan och skriver ett sjukt onödigt inlägg om absolut ingenting egentligen.

Har blivit underhållen med 2 fyllesamtal, ett av min syster och ett av min handledare. Haha herregud säger jag bara. Jag älskar Valborg!!

Nej nu måste jag försöka mig på att sova, god natt/god morgon :)



Bästa Josseeeeeeeeeh♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!