wake up call!

Fick ett mail idag om att jag var tvungen att bestämma mig om jag ska förlänga/åka hem och jag har då valt att åka hem efter festivalen i aug/sep. Insåg då att jäklar vad tiden har gått fort, är inne i min 9:onde månad just nu vilket känns helt ofattbart! Min värdmamma frågade mig idag om jag kände att jag hade upplevt och lärt mig det jag velat under mitt år? Och ja självklart har jag det, men jag tror jag kommer att märka det ännu mer när jag väl sätter foten på hemmaplan och inser skillnaden, men framför allt att det finns så mycket mer i livet än just min lilla hemstad(som jag för övrigt uppskattar liiite mer efter detta år). Har en sån sjukt delad känsla av att komma hem, är rädd, lycklig och nervös... allt i ett! Jaja det är 4 fullspäckade månader kvar och för att inte nämna att jag endast har 7 jobbveckor kvar innan kidsen drar på camp över hela sommaren. Yaay!!

Quick update sen senast: Har kommit ur min svacka, nästan avklarat mitt mål och sprungit 7.5 km(mål 1 mil) blivit sjuk, vart på min första och sista rock konsert och upptäckt ett nytt "partysmultronställe". Det jag kan komma på sen senast:-)

Ha de bra och natti natti!


Jag och Clara i Huntington i fredags. Puss påre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!